fotenie.


 Fotenie je momentálne mojou najväčšou záľubou a v hlave mi neustála "cvakajú" nové myšlienky a nápady na fotenie. Doteraz som však fotila väčšinou iba prírodu, poprípade architektúru alebo seba. Mojím najväčším snom je však začať fotiť ľudí ale bohužiaľ to nie je až také jednoduché ako s tou prírodou. Potrebujem na to samozrejme ľudí, priestor a čas. Povedala som si, že musím s tým niečo začať robiť a hneď som oslovila túto moju krásnu kamarátku Didku. Dohodli sme sa a dva dni na to sme išli fotiť. Musím povedať, že s fotkami som veľmi spokojná a vyšli podľa mojich predstáv. Samozrejme, nie sú to nejaké profesionálne fotky ale amatérske. Budem veľmi rada sa váš názor. Ako sa vám páčia? Mala by som v tom pokračovať? 




Komentáre

  1. Fotky jsou super, máš nádherný vlasy, jen bych řekla, že tvůj obličej je lehce maska. Přijdeš mi až moc namalovaná, ale to je jenom můj názor.

    Fotky jsou určitě moc povedený. Nejvíc se mi líbí ta černobílá a ta hned pod ni. :)

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, a na fotkach nie som ja ale kamaratka ktoru som fotila a to ze je viac namalovana to je schvalne :-)

      Odstrániť
  2. Ta černobílá fotka je fakt bomba :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda, že teď když máš lepší techniku a víc zkušeností už nefotíš (nebo aspoň zde o tom nepíšeš). To našlápnutí je totiž zajímavé a určitě by se dalo někam dotáhnout. Si myslím. minimálně tak že bys měla plno čtenářek, které by to obdivovaly a časem se možná také rády nechaly nafotit. :) Ale co už. Asi tě to nebavilo, to se hold stává.

    ( neko-m-h.wixsite.com/photojsournal )

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL