leather backpack



Ahoj, vítam vás pri mojom historicky prvom článku, v ktorom skúsim nejaké vety preložiť aj do angličtiny. Plánovala som to už vyše roka ale tak lepšie neskoro ako nikdy. Samozrejme moja angličtina nie je bohvieaká, takže ospravedlňte moje chyby a kľudne ma môžte opraviť v komentároch aspoň sa niečo naučím  a možno sa aj zlepším v angličtine,haha.

Welcome at my first  article in which I'll try to translate some sentences into English. I planned it  over a year but better late than never. Of course my English is not much good and excuse my mistakes. You can correct me in the comments.

Dnes mám na sebe tento úžasný zelený rolák s ombre efektom od mojej mamky a k tomu modré deravé rifle s vysokým pásom ,ktoré mám z Nemecka. Obuté mám moje obľúbene kožené topánky, ktoré nosím takmer celú jeseň aj zimu. Konečne som našla nejakú skvelú alternatívu namiesto kabelky. Nenosím ich veľmi rada, preto som si kúpila tento menší kožený batoh, ktorý sa dá kombinovať ku všetkému.

Today I'm wearing this amazing green turtleneck sweater with ombre effect from my mom with  the holey blue jeans with a high waist  from Germany. I have booted my favorite leather shoes which I wear almost the entire fall and winter. I finally found some great alternative to handbags. I do not like them , so I bought this small leather backpack, which can be combined to everything.



Komentáre

  1. Very cool bag! The whole outfit is awesome!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ouu veľmi sa mi páči farba toho roláku - outfit je super-jednoduchý ! Také mám rada na bežné dni ^^.
    No ja sa snažím písať cellý blog po anglicky lenže je to ťažké, viem že robím veľa chýb ale tým sa chcem viac naučiť anglicky a je to vlastne zábavnejšia forma učenia angličtiny ako si ju precvičovať pravidelne.
    Takže určite ťa v tom podporujem, a neboj sa chýb lebo te robí každý :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rolák je překrásný. I když k těm "džínám" mi neladí. Ale to je můj pocit. Každopádně mám podobný batůžek, ovšem k koženky a miluji ho.
    Zcela rozumím tvému odporu ke kabelkám. A rozšiřování batůžků podporuji. Je moc pěkný a jednoduchý. Takový do nepohody. Moc pěkný!

    (neko-m-h.wixsite.com/photojournal )

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL