september october photodiary

Za mesiac september som nemala veľa fotiek(okrem fotiek z Francúzska,tých bolo až až) tak  som to spojila aj s októbrom. Tieto mesiace boli veľmi hektické ale zároveň plné skvelých zážitkov. 
Na začiatok tu mám niečo veľmi príjemné a sladké, čiže makaróny ,ktoré som doniesla z Francúzska a zmizli do 5 sekúnd. 
Väčšina fotiek je z môjho instagramu : @barsurak

V septembri som taktiež oslávila svoje osemnáste narodeniny,tak tu je jedna z mnoho nevhodných fotiek z oslavy. Oslavila som ich s mojimi super spolužiakmi.


Začiatkom októbra som sa zúčastnila na juniorskej štafe na Medzinárodnom maratóne mieru v Košiciach. Bol to úplne úžasný zážitok a dúfam, že na rok pôjdem znova ale už nie na štafetu ale polmaratón, tak držte palce. Práve v týchto dňoch, čo sme sa nachádzali v Košiciach, konal sa tam aj festival umenia  "Biela noc" čo bolo naozaj zaujímavé.


Keďže som tretiačka a ešte stále si niesom istá čo chcem robiť v budúcnosti, teda na akú vysokú školu ísť, tak som išla s nádejou na VAPAC, čo je burza vysokých škol, ale odchádzala som ešte s väčším zmätkom v hlave ako som tam prišla.


Niečo z toho amerického sviatku - Helloween. 

Aké boli vaše mesiace september a október ?

Komentáre

  1. skvely fotky, zvlast poslední ♥
    quietus.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niektoré fotky sú vážne super! Ja makrónky milujem síce som nemala ešte pravé z francuzska.. rada ich pečiem i keď je to v celku zdĺhavé

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL