tričko pre blogera

Tento článok je trocha netradičný(aspoň z môjho pohľadu). Už pred niekoľkými mesiacmi som natrafila na jednu akciu " tričko pre blogera", ktorá prebiehala na stránke shirtinator.sk. Chcela som to samozrejme vyskúšať, a aj som to vyskúšala no viackrát mi to nešloobjednať,možno som robila niečo zle . Teraz pred pár dňami som na to natrafila znova, a vyskúšala som to opäť, a tentokrát to už išlo aj objednať.  
Komunikácia so stránkou bola dobrá, dokonca som aj pri objednávke spravila chybu tak mi to bez problémov opravili. Na stránke si môžte veľmi jednoducho vytvoriť vlastné tričko, či mikinu s ľubovoľným nápisom alebo dokonca aj fotkou. Nájdete tam  aj skvelé typy na narodeninové či už aj vianočné darčeky pre svojich blízkych. Tričká sú zo 100% bavlny. Okrem farieb a motívov si môžte zvoliť aj strih trička. 




Komentáre

  1. Já už to zkoušela, je to fakt super nápad :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež už mám svoje tričko a je super :) Hlavne je veľmi kvalitné :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takisto mám tričko a je super ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL