hair brush



Dlho,dlho sa odhodlávam napísať recenziu na túto kefu. Ani neviem prečo, ale nejak sa mi do toho nechcelo a popravde ani nechce. Kefu mám doma už viac ako mesiac a pól a preto ma donútili už dva emaily od firmy o urýchlenie recenzie.
Môj večný problém už od detstva bolo česanie vlasov, teda rozčesávanie. Pre mňa to bol horor a ešte k tomu som mala dlhé a husté vlasy, teraz už krátke ale aj tak.

Pred pár rokmi keď sa známa kefa tangle teezer dostala na svet bol to veľký hit. Čítala som mnoho pozitívnych recenzii na túto kefu, ktorá sľubuje skvelé a bezbolestné rozčesávanie vlasov. Stále som váhala či si ju kúpim až som ju našla na stránke postovnezdarma.cz. Samozrejme, nie je to originál ale napodobenina no i napriek tomu som sa rozhodla že to skúsim. Mala som v rukách aj originál, čiže môžem povedat, že nevidím v nich nejaký veľký rozdiel.
Kefa naozaj dobre rozčesáva vlasy i keď pri mojích hustých vlasoch by som ocenila, keby štetinky na kefe boli trošička dlhšie. Vlasy sa rozčešú veľmi ľahko a neťahá ich . Napriek skvelému rozčesávaniu po tejto kefe nesiaham dennodenne, pretože je  naozaj maličká, čiže je to vhodné na cestovanie alebo do kabelky. Na dennodenne používanie ponúkajú aj väčšie kefy. Čo sa týka dizajnu kefy, vyzerá naozaj dobre a zoženiete ich v rôznych farebných prevedeniach. Kefa je plastová, čo môže  niekomu  vadiť  kvôli elektrizovaní vlasov. Ja kefu dost často využívam pri fénovaní no s touto kefou sa to nedä, kedže kefa nemá ručku a horúci vzduch by ma pri fénovaní popálil. Kefa obsahuje aj kryt ,ktorý chráni štetinky pred poškodením ale nejak neviem kde som ho dala a pri fotení kefy som naň zabudla.

Akú máte skúsenosť s týmito kefami? 














Komentáre

  1. Já měla původně jen pro sebe. Ale pak mi ji začal manžel brát, tak nakonec má i on svoji. A oba jsme moc spokojeni :-)

    Přeji ti Krásné a veselé Vánoce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tangle Teezer (originální) mám a úplně ho miluju! Dostala jsem ho k minulým Vánocům od přítele a stále vypadá jako nový, a to se s ním češe i přítel. :D :) Je to asi nejlepší hřeben, který jsem kdy měla. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL