my "best" of 2015


Pomaly, alebo teda skôr veľmi rýchlo sa nám blíži koniec roka 2015 a ako prvé vám, samozrejme, chcem popriať všetko dobré do nového roka 2016. Prajem vám, aby ste si splnili všetko po čom túžite a aby ste boli šťastní a všetky tie veci okolo toho. Už skôr som rozmýšľala aký "spešl" článok spravím na koniec roka 2015. U veľa blogeriek vidím články o tom čo všetko zažili a dosiahli za tento rok. Ja tieto články milujem ale u mňa by tento článok nebol až na toľko zaujímavý a väčšinu veci, ktoré som zažila ste videli v priebehu roka tak načo to opakovať. To čo málokedy vidíte/me u blogeriek sú nejaké tie nepodarené fotky outfitov. Každá, aj tá najúspešnejšia blogerka, či modelka také má a v mnohých prípadoch sú to také vtipné momenty(čo sa týka mojich fotiek), že sama nad sebou uvažujem či aj v skutočnosti sa takto tvárim. Dúfam, že vás tieto fotky aspoň trocha pobavia, pretože dalo mi to čas pohľadať fotky z celého roka a niektoré sa mi žiaľ ani nepodarilo nájsť. Taktiež si môžte všimnúť ako nenápadne mením strihy vlasov.      
Year 2015 is slowly ending and I would like you wished all the best for the new year 2016. I wish you that you have fulfilled all what you desire and I want you to be happy and  all the things around it. I decided to write this " special" article with not very good photos. I thing that they are very funny but they are also necessary with every photographing. Some of photos are frightening so be careful and I hope you will like it and have a fun. Also you can see how my hairstyle is changing. 






Komentáre

  1. Tak nejlepší je devátá, ta s tou bílou taškou s ťapkama :D je to super, originální, možná bys mohla dávat jednu nepovedenou ke každému outfitu, pro zasmátí :D :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa najviac pacil ten s macickou :)

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeee skvělý článek! Pobavila jsem se (a že to mi teď jde těžko) a zároveň jsem hezky viděla spoustu tvých ale naopak povedených outfitů! I tobě jen to nejlepší v roce 2016!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I když to jsou nepodařené fotky i tak jsou skvělé :D A máš úplně skvělý styl oblékání :)
    Simeona Blogg

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super outfity;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway, budu rada kdyz se pripojis zde: Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, milujem tvoje články! :)

    btw. pozývam ťa na môj blog, kde prebieha novoročná súťaž :)
    GIVEAWAY U MŇA NA BLOGU | PARFÉM CHLOÉ

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL