tričko pre blogera

Pokračovanie článku  spolupráce zo stránkou shirtinator.sk v rámci akcie " tričko pre blogera" je konečne tu. (prvý článok TU)  Objednanie, vyrobenie a samotné dodanie trička domov trvalo asi týždeň. 
Musím priznať, že dosť som sa obávala kvality ale hlavne aj veľkosti, kedže som si nepozrela a nezmerala rozmery trička, i keď to tam bolo napísane hneď pri zadávaní veľkosti.. Lenivosť, čo vám poviem. 
Dlho som uvažovala, aké tričko si dám vytvoriť, prešla som asi milióny fotiek s nejakou inšpiráciou ale všetko sa mi zdalo byť najednokopyto. Vymyslela som niekoľko nápadov, no nakoniec som na mobile natrafila na fotku z intagramu kde bol nápis na tričku "NORMAL IS BORING". Áno viem, nie je to ničím zaujímave ale na druhú stranu veľmi výstižne. Aspoň podľa môjho názoru. Hneď na to som si vytvorila tričko s týmto nápisom bez váhania. Najprv tričko malo vyzerať trocha inak. Malo mať čierne lemy okolo krku a rukávov , ale bohužiaľ  tieto trička nemali a bolo ich možné objednať až niekedy  v januári. Mne sa čakať nechcelo tak som si objednala toto bez čiernych lemov. 
Tričko  čakalo na mňa  doma, rozbalila som ho, a zľakla som sa, pretože vyzeralo byť dosť malé a bála som sa, že ho ani neoblečiem, no nakoniec sedí perfektne, možno trochanatesno na prsiach. Určite pri objednávaní si odporúčam skontrolovať tie rozmery. 




Komentáre

  1. Tak za podobné jednoduché tričko jsem zaplatila v Zaře asi 400,- :D Příště si ho fakt nechám vyrobit a ještě se svým nápisem. :D Je fakt moc pěkné, tenhle styl mám moc ráda a tobě přistane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vytvorila si si veľmi pekné tričko:) ak sa môžem spýtať, platí ta akcia ešte pretože ju na ich stránke nejako neviem nájsť? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL