houndstooth


Odkedy je v obchodoch kolekcia jeseň/zima, hľadala som nejaký hrubší kabátik na zimu. Väčšina kabátov sa mi nepáčila alebo ak bol kabát pekný tak nebol dostatočne hrubý. Natrafila som na tento, ktorý ma veľmi zaujal no troška som sa obávala ako ho budem kombinovať a nosiť. Moje zimné bundy sú v celku veľmi jednoduché a to buď čierne alebo sivé. Tento je síce tiež čiernobiely no predsa je iný a zaujal ma na prvý pohľad jeho vzor (kohútia stopa). Stále si nie som istá či mi pristane a najväčší problém mi robí skombinovať k nemu nejaký šál, pretože všetky moje šály sú vzorované a farebné a k tomuto kabátu by sa hodil skôr jedno farebný šál, tak snáď si nejaký dokúpim čo najskôr.

Since it is in the shops collection autumn / winter  I was  looking for a thicker coat for the winter. Every coat was ugly or was not thick enough. My winter coats are very ordinary and black or gray so I was very happy when I found this coat. This coat is black and white too, but it has very interesting houndstooth pattern that has stunned. The problem is what kind of scarf wear with this coat, because all of my scarfs are patterned . I have to buy some new scarf. 



coat - Reserved
handbag - Primark
cap-NY
ripped jeans-C&A
shoes- CroppTown


Ak hľadate inšpiráciu v článkoch či blogerkách alebo si chcete kúpiť oblečenie priamo od vašich obľúbených blogeriek  zaregistrujte sa na TRENBOOK.CZ : (TU)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL