WHITE DRESS



Niet lepšej farby na leto ako je biela. Hodí sa ku všetkému a ešte aj v tých horúčavách kto by si dával na seba čiernu  ? Tieto mini biele šaty som objavila v sekáči do ktorých som sa zaľúbila na prvý pohľad. Sú naozaj mini a mohli by byť aspoň o také 3-4 cm dlhšie, ale to nevadí. Sú také univerzálne ako aj  čierne mini šaty a nemali by chýbať v žiadnom šatníku. Dajú sa skombinovať naozaj so všetkým. Či už s lodičkami a kabelkou alebo ako ja s tramkami a taškou cez plece. A pohodlný outfit na letné dni je hotový. 

Máte biele šaty vo vašom šatníku? 




Komentáre

  1. Bielych šiat mám neskutočne veľa, podľa mňa sú na leto ideálne na prehodenie len tak cez seba, buď s teniskami, sandálkami alebo vysokými topánkami. :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL