SUMMER ESSENTIALS


Dnes ráno som si bola zabehať a tak som troška premýšľala aký článok by som bola napísať na blog. Už ráno o 8 bolo neskutočne teplo a tak som si uvedomila,že leto už je jednoznačne tu. Napadla ma myšlienka na tento článok. Článok o menších "nutnostiach" na leto pre mňa osobne. Nejdem sem samozrejme vypisovať veci typu: slnečné okuliare, sukne,šaty, sandále, opaľovací krém či plavky. To je predsa každému jasne. Ja tu mám zopár typov,ktoré dokážu spríjemniť poprípade ešte skrášliť tieto horúce dni. Ukážem vám pár veci z kozmetiky ale aj zopár doplnkov. Z oblečenia tu nemám nič.

Aké sú vaše letné "essentials" ? 

1. TELOVÉ SPREJE- ako prvé tu mám tieto telové spreje, ktoré nielen osviežia vo vysokých teplotách cez letné dni ale aj dodajú jemnú vôňu, keďže cez leto sú parfumy viac než nevhodné. Aspoň pre mňa.

2. LAKY - niekto na leto obľubuje laky na nechty vo farbách od výmyslu sveta a hlavne žiarivé a pestré, no ja mám radšej pastelové, svetlé a jemné farby. A nakoniec ešte aj na každú z týchto farieb dávam top coat s matným "finišom", ktorý ešte viac ozvláštni nechty.






3.TELOVÉ MLIEKO -telové mlieko sa snažím používať celoročne, no najviac v zime a lete. Pokožku treba dostatočne hydratovať aby nebola zničená od slnka po hodinách na slniečku. Ja mám telové mlieko od značky Nivea,ktoré je veľmi praktické vďaka pumpičke. 

4.MASKA NA VLASY- vlasy sú taktiež veľmi ničené na slnku ako aj pokožka a preto im treba dopriať masku na vlasy aby neboli ako slama na obrázku, 



5.ŠPERKY- počas roka veľmi šperky nenosím ale snažím sa  vynahrádzať si to aspoň v lete. Veľmi obľubujem koralové náramky či už na ruku alebo aj na nohu. Cez leto nerada nosím retiazky z kovu ale radšej to mením sa kožené náhrdelníky s príveskami. Množstvo je tiež dôležité,čiže už keď prstene tak aspoň päť a retiazky aspoň tri. Náušnice nenosím vôbec iba výnimočne.





6.PLÁTENÉ TAŠKY- toto milujem úplne najviac a to nie len v lete. Je to maximálne pohodlné, lacné ale aj dobre to vyzerá. Neviem čo k tomu viac dodať. A najnovší kúsok mám z festivalu Pohoda.

7. ČIPKOVANÉ PODPRSENKY - keď už sme pri tom pohodlí, toto je určite pre ženu to najpohodlnejšie čo môže byť. Nosiť sa dajú samozrejme aj celoročne,ale cez leto obzvlášť keď vytŕčajú z pod trička alebo tielka.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL