BABY 26


Cestou zo školy som sa opäť zastavila v sekáči a ako stále som si zasa niečo kúpila. Už dlhšie som chcela nejaký čipkovaný priehľadný top a našla som ho. Je mi síce o číslo väčší ale ja mám to takto rada,keď je to voľnejšie aj tak všetko strkám do nohavíc. Takmer po roku som si dala na seba tieto sukňokraťasy na dodanie troška elegancie do outfitu. 
Pre vysvetlenie názvu tohto článku len okomentujem poslednú fotku v tomto článku. Doma sa nám objavil tento retro bicykel s názvom "baby 26" a celkom sa mi zapáčil a aj sme sa farebne zladili  tak sme si dali fotečku. 

Nakupuje tu niekto v sekáči? 






Komentáre

  1. Ten top je krásny a tá fotka s bicyklom je asi najkrajšia! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám tuze ráda sekáče, najdu v nich vždy něco, co už nikdo jiný kolem nemá. Nebo tam najdu minimálně aspoň skvělý základ pro novou věc (ráda tvořím oblečení)

    Tyhle krajkované topy se mi hrozně líbí, ale jak jsou v dnešní době hrozně moc rozšířené ztrácejí pro mě kouzlo. Většina bab je navíc neumí nosit. A já pak v duchu pláču co to zas vidím za pipku co si myslí, že je in. Ale tobě moc sluší. ;)

    Jen taková poznámka k fotkám: Neusekávej si jen takhle třeba špičku nohy, když tak třeba obě a třeba tak v půlce lýtek, vypadá to pak víc jako záměr než jako hloupoučká chyba ;)

    (neko-m-h.wixsite.com/photojournal)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL