CROATIA RANDOM


V polovici augusta som bola spolu s rodinou na dovolenke v Chorvátsku v mestečku Tribunj. Je to krásne malé pobrežné mestečko okolo ktorého sa nachádza veľké množstvo ostrovov. Jeden bol tak blízko, že sme naň aj preplávali. Celých sedem dni bolo naozaj nádherné počasie ,takže sme si to užili naplno. Mala som so sebou samozrejme aj fotoaparát tak mám tu aj "zopár" fotiek pre vás. 

Boli ste aj vy niekde na dovolenke ? 



 
 
 

Komentáre

  1. Kouzelný místo, krásný fotky, ode mě velká závist! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotografie, také jsem se právě vrátila z Chorvatska a chystám podobný článek :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Půvabné fotky! :) já jsem byla v Itálii u Gardského jezera, a potom v jižních Čechách v kempu :) Jinak Chorvatsko je nádherná země, byla jsem tam už mnohokrát, a ještě mě to neomrzelo :)

    http://zelenookyptacek.mablog.eu/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno Chorvátsko je veľmi krásna krajina a je tak blízko nás a nikdy nikoho neomrzí. :)

      Odstrániť
  4. Krásne fotky z dovolenky. Ja som strávila jeden týždeň na Malte a potom už len v práci. Cez víkend si idem užiť posledný výlet leta do nášho hlavného mesta. :)

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAkujem a na Malte muselo byť perfektne! Dúfam, že sa tam niekedy pozriem aj ja!

      Odstrániť
  5. Chorvatsko umí být krásné, ale také pusté. Aneb - co fotí každý turista už jsme viděli stokrát.
    Ale jsi talentovaná, u mnohých fotek jsem se cítila jako bych tam právě byla. Potěšilo mě to, zvláště když je venku tak hnusně. :)

    Pěkný den ti přeji ;)

    (neko-m-h.wixsite.com/photojournal)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL