shoulderless


Hello!  I wrote on my blog in English , but a few months back I decided to stop it and started writing in Slovak language. Today, I am not sure why I did it but I want to try it again now. I am not so good in English so excuse my mistakes. 
Autumn is finally here but today's weather was very sunny so I wore my favourite summer shoulderless top. I bought it in H&M. I like this shoulderless tops so much. I am glad that this season it was IN. I hope it will be trendy next year too. If not, I'll wear it anyway. Then I have on my back this leather little backpack and my trifted jeans are little bit bigger and maybe not very hot, I think. 

On my neck I have new leather choker , what do you think about it? 



Komentáre

  1. Skvělý top :)! Nikdy moc nechápu tu věc s těmi trendy - pokud se mi něco líbí a je to zrovna in, jo, bod pro mě. Ale až to přestane být in, mám to přestat nosit? To bych musela vyházet půlku skříně :D!
    Takže nosím si, co se mi líbí a tak to i zůstane ♥ :)
    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím, nosme si čo chceme a kedy chceme.

      Odstrániť
  2. Top je hezký, jen mi k němu moc nejdou ty kalhoty..:)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tiež som sa bála tejto kombinácie,ale tak treba vyskúšať aj niečo nové predsa.

      Odstrániť
  3. Vypadá to moc hezky, chtěla bych mít takovou postavu, abych si na takový outfit troufla :) Střih džínů mi totiž absolutně nesedne :) Tobě ale sekne! :)

    Blog by Vea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja nemám na to najideálnejšiu postavu, dlho som váhala či vôbec nosiť tieto nohavice, ale bolo mi to jedno a nosím ich,keď sa v tom cítim dobre.
      Ďakujem.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL