Šibeň/ prechádzka.


...Áno, ja viem. Síce už vonku nie je skoro ani stopy po nejakom snehu a počasie za posledné dni pripomína už skôr jarné ako zimné no i tak mám ešte zopár fotiek zo zimných prechádzok a výletov s ktorými by som sa rada podelila. Je pravda že, rada cestujem a spoznávam nové miesta, no niekedy si uvedomím , že nemusím ísť ani tak ďaleko od domu aby som spoznala nové zákutia na ktorých som ešte nikdy predtým nebola.  Jedným z týchto miest je aj prechádzka na kopec Šibeň, ktorý sa nachádza neďaleko od môjho domova.  Je to 627m vysoký vrch na ktorom  kedysi boli popravovaní stredovekí odsúdenci. Je to skvelý vyhliadkový bod na okolitú prírodu a krásy Slovenska ako aj Spišský hrad, mesto Levoča či Tatry, ktoré bohužiaľ som nestihla odfotiť kým bolo pekne slnečno.
Samozrejme je treba podotknúť, že tu nejde o žiadnu túru ale len menšiu nedeľnú prechádzku. Určite v tých obrovských mrazoch postačila aj takáto kratšia prechádzka. Krásna prechádzka krásnou zasneženou prírodou pri ktorej môžte stretnúť aj nádherne srnky ako ja. Tieto zvery ma stále dokážu fascinovať...
Tak čo máte radi zimu alebo už sa neviete dočkať leta ? 











Komentáre

  1. Tam muselo být nádherně. Já nemám ráda zimu ani léto, ale něco mezi tím. Nejlépe jaro, kdy můžeme odhodit zimní bundy a vyjít ven třeba jen v mikině. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL