fotokniha od saal-digital.cz


Fotky sú skvelou spomienkou na zážitky a krásne okamihy. Či už z výletu , dovolenky alebo party s kamarátmi. Ja veľmi rada cestujem ,spoznávam nové miesta a kultúru a ešte radšej si to dokumentujem pomocou foťáku. Čiže ako "správny" blogger mám neskutočne veľa fotiek a niekedy je naozaj náročne ich ustrážiť a často nejaké stratím niekde v počítači, vymažem alebo tak. Množstvo fotiek mam pohromade vďake mojej menšej galérii na instagrame alebo i tu na blogu.  Fotky v počítači sú síce skvelé ale miliónkrát krajšie je ich mať vytlačené pohromade vo fotoalbume s možnosťou kedykoľvek si ho prelistovať a zaspomínať nad danými okamžikmi.


Pomaličky si tvorím svoj vlastný fotoalbum ale už dlhšie som chcela vyskúšať nechať si vytvoriť fotoknihu s mojimi vlastnými fotkami. Dlhšie som váhala aké fotky zakomponovať do fotoknihy, či z jedného výletu všetky fotky alebo tie najlepšie z najlepších výletov spojiť dohromady. Nakoniec vyhrala prvá možnosť kedže najradšej spomínam na výlet do Paríža a tak sa aj stalo. Fotokniha vznikla ako spomienka na Paríž. Krajšia spomienky z toho vzniknúť ani nemohla. Kniha je vo veľmi skvelej kvalite a knihu som si mohla navrhnúť podľa seba ako som len chcela v programe od saal-digital ktorý som si musela stiahnuť. V programe sa dá zvoliť rozmer podľa ponuky ,dajú sa zvoliť lesklé alebo matné stránky knihy a taktiež počet strán a tvrdú alebo mäkkú väzbu knihy. Kreativite sa naozaj medze nekladú.  Nebolo to nič náročne a dá sa stým naozaj vyhrať do úplných detailov. Ja som zvolila knihu skôr v čistom minimalistickom štýle kedže takto to mám radšej.
Na stránkach saal-digital sa dá vytvoriť naozaj hocičo, či už kalendáre, fotozošity, plagáty ale aj obrazy. Takou fotoknihou dokážete potešiť naozaj nie len seba a uchovať spomienky v nádhernej forme ale aj obdarovať svojich blízkych, kamarátov či svoju najdrahšiu polovičku.
S mojou prvou fotoknihou som naozaj spokojná a verím,že to nie je určite tá posledná,kedže je to naozaj skvela forma ako si archivovať svoje fotky a spomienky.






Vlatníte aj vy nejakú fotoknihu ? 

Komentáre

  1. Žádnou fotoknihu nemám, ale noc se mi to líbí.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Osobně žádnou nevlastním, ale jednu jsme dali kdysi babičce k narozeninám a do teď se tam občas chodím koukat :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL