Slovenský raj - KLAUZY


Príroda,turistika. To je to čo ma v poslednej dobe najviac baví a napĺňa. Napĺňa ma to silou,energiou, kopou šťastia a oddychu. I keď možno nie fyzického oddychu ale skôr toho psychického. Tu u nás na Slovensku máme neskutočne nádhernú prírodu takže netreba chodiť ani tak ďaleko a vieme objaviť nádherne miesta. Či už Tatry alebo Slovenský raj ktoré mám ja osobne najbližšie. Stále sa tam rada vraciam a objavujem nové miesta. Sezóna len začala a leto pomaly začína a takisto aj s náročnosťou túry len začínam pekne pomaly. Veľmi rada toto objavovanie krásnych turistických chodníčkov v našej prekrásnej prírode budem zdieľať spolu s vami. Takže určite podobných príspevkov tu na blogu bude viac. 
Pre tentokrát sme sa vybrali na takú menej náročnú turistiku alebo skôr prechádzku Slovenským rajom až na Klauzy. Klauzy je to menšia vodná nádrž ktorá sa nachádza na toku Bieleho potoka. Kedysi bola nádrž využívaná k splavovaniu dreva no dnes je využívaná skôr na chov rýb. Tých sme tam videli naozaj veľa. Chodníček nebol až tak náročný ako som už spomínala, za to bol veľmi zaujímavý a to hlavne množstvom stúpačiek a rebríkov nad hladinou vody.






Navštívili ste už niekto Klauzy? Alebo aspoň Slovenský raj?

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL