Cesta Po Thajsku - Krabi, Railay Beach



Po takmer dvoch týždňoch objavovania Thajska na severe som sa presunula na juh. Na juh Thajska konkrétne, do mesta Krabi. Kedže som nemala poriadny plán, na ktorý ostrov sa vydať išla som tam. Mesto Krabi je podľa mňa takým skvelým miestom na štart objavovania okolitých ostrovov. Je to celkom obľúbená dovolenková destinácia kde si viete krásne oddýchnuť ale aj objavovať krásne miesta dookola alebo sa vydať odtiaľ ďalej na nejaký ostrov. 
 V meste Krabi som strávila  iba tri dni, i keď mne to úplne stačilo aby som si prešla najzaujímavejšie miesta v meste alebo okolí. Mesto samo o sebe podľa mňa nie je až také krásne a zaujímave. Je tam celkom pekná promenáda pri mori a taktiež prístav s parkom na odpočinok. Večer sa na promenáde konajú trhy a nie len tam ale aj v meste. Určite odporúčam sa vydať na okolité pláže a chrám.




Takže čo určite nevynechať:

Railay Beach 

Je to jedna z najpopulárnejších pláži v okolí a popravde je naozaj krásna, ale bohužiaľ mňa celkom odradilo množstvo turistov, ktorí sa takisto prišli pozrieť na túto pláž. Dostanete sa tam z mesta  buď na skútri ak máte alebo si viete zakúpiť lístok na loď ktorá vás tam dopraví a aj naspäť. Je to celkom lacné a máte aj fajn zážitok z člnu a hlavne keď začne pršať a vlny su fakt obrovské heh. Na pláži je fakt plno ľudí a môžte si tu zapožičať kajak alebo dokonca zakúpiť lekciu horolezectva na okolité skaly. Je tam možný výstup na útes kde je vraj krásna lagúna, ja som  to žiaľ nestihla. 



Chrám Tigria jaskyňa

Tento chrám odporúčam úplne najviac. Okrem samotného chrámu uvidíš oveľa viac. Ešte pred chrámom ťa čaká naozaj dobrodružstvo a to výstup po viac než 1200 schodoch a riadne strmých. Odporúčam isť skoro ráno kým nieje horúco a zobrať zo sebou veľa vody. Po ceste stretneš určite opice, veľa opíc. Pozor kradnú ako jedlo aj okuliare alebo hocičo čo ich zaujme. Ak zdoláš tento výstup, hore to stojí naozaj zato. Výhľad na okolie, krásne útesy, džungle a bananovníkove polia širokoďaleko. A k tomu všetkému tam sedí obrovský zlatý Budha. 



Ostatné

Okrem pláže Railay Beach je známa aj pláž Ao Nang. Pri prechádzke mestom natrafíte na miestných ktorí vam budú núkať rôzne výlety do okolitej džungle, plavby loďou na  ostrovy, šnorchlovanie alebo kúpanie v lagúnach či vodopádoch. To všetko si viete zabezpečiť priamo u nich. Čiže o program v tomto meste nie je núdza. 

Railay Beach



Chrám Tigria jaskyňa






Komentáre

  1. Krása, vždy jsem se chtěla do Thajska podívat :-) Tak aspoň formou fotek :-)

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je tam naozaj krásne, určite odporúčam si to zažiť na vlastné oči .

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL