Cesta po Thajsku- ostrov Koh Lanta


Nuž. Vyzerá to tak, že toto už je môj posledný článok z Thajska. Za necelý mesiac, som toho mala na pláne strašne veľa. Síce som stihla vidieť toho naozaj veľa, ale takto sa presúvať z miesta na miesto bolo naozaj náročne. Preto som sa rozhodla posledné dni stráviť na jednom miesta. Konkrétne na ostrove Koh Lanta. Veľa cestovateľov mi odporučilo práve toto miesto. Hlavne ak hľadám relax, pokoj ale aj krásne prostredie. Určite môžem potvrdiť. Práve toto miesto je mojím obľúbeným z celého Thajska. Možno aj preto, že som tam stretla naozaj milých ľudí s ktorými sme v kontakte aj doteraz. 

Ostrov Koh Lanta. Nájdeš ho na juhu Thajska na západnom pobreží. Dostaneš sa tam či už loďou alebo aj skútrom či autom pomocou trajektu. Ostrov nieje až tak rozvinutý alebo preplnený ale nájdeš tam všetko čo potrebuješ k životu. Na ostrove cítiť naozaj uvoľnenú atmosféru. Nájdeš tam kopec dlhých a krásnych pláži, väčšina uzemia je pokrytá džungľou ale najdeš tam kopec miest na nákupy, reštaurácie či bary.  Pre ešte lepšiu atmosféru odporúčam sa ubytovať v bungalove hneď na pláži.

Koh Lanta 

Ostrov je dosť veľký a najlepšie ako objavovať jeho krásy je požičať si skúter. Jazdenie je tam veľmi jednoduché a určite sa tam nestratíš ani bez navigácie, kedže cez ostrov vedie jedna hlavná cesta. Samozjreme treba jazdiť opatrne. sú tam ostré zákruty a kopce a semtam skočí do cesty aj opica. 

Pláže 

Ako som už spomínala vyššie, pláže su tam naozaj nádherné, dlhé a väčšinou poloprázdne, no záleži. 
Long Beach, Phra Ae Beach, Lanta Secret Beach, Bamboo Beach

Vodopády

Vodopádou je tam viac, ja som sa bola pozrieť na jeden, kde sme kráčali asi 30 minút džunglou. Vodopád bol krásny a veľký ale keďže nebolo obdobie dažďov bol veľmi slabý. 
Khlong Chak Waterfall,

Ostrovy 

Samozrejme ak ti nestačí len jeden ostrov, v okolí je množstvo ostrovov. Vieš sa na ne dostať nejakými dennými výletmi a objavovať okolité ostrovy. Alebo aj zájsť na obľubené spoty na šnorchľovanie. 
Koh Rok, Chicken Islnad, Poda Island, Koh Lipe, Koh Muk

Kohutie či rybie zápasy

Ak chceš vidieť niečo naozaj nezvyčajné ale typické pre Thajsko tak skús kohútie zápasy alebo zápas rybyčiek. Niesom veľmi zástancom tohto, ale bolo to fajn vidieť. 

Aktivity

Návšteva národného parku, šnorchľovanie, potápanie, kajakovanie, vyvaľovanie na pláži, popíjanie pivka, prejedanie a hlavne sledovania západu slnka. To bolo moje obľúbene. Odporúčam sa zoznámiť s nejakým lokálcom a poprosiť ho o čerstvý kokos z palmy. Mňam. Na ostrove sa vyskytuje  taktiež množstvo psov a nachádza sa tam aj záchranne centrum pre psov, kde možeš prísť pomôcť či vyveniť psíka. (Koh Lanta welfare centre)



















Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL