Medovníčky­

K Vianociam ako inak patria aj medovníčky.Musela som niečo zaexperimentovať, vyskúšať niečo iné. Výslední efekt sa mi páčil, tak som vám pripravila postup ako na to. Je to veľmi jednoduché. 
Tu je ten postup:

 1.Ako prvé si z cesta na medovníčky vykrojíme kruhy,od najmenšieho po najväčšie nemusia byť rovnomerné, potom to vyzerá divne. Upečieme ich.
 2.Vyšľaháme si bielko na ozdobovanie.(jedno bielko,150g múčneho cukru, a lyžičku citrónovej šťavy) Na spodnú časť natrieme bielok a lepíme jeden o druhy, aby to držalo po kope.



4. Na ozdobovanie stromčeka môžme použiť lentilky a malé ozdobne guľôčky.Určité dá sa to ozdobiť aj s čímkoľvek iným.

5. Po celom vytvorenom stromčeku porozlievame bielko.Na vrch použijeme žltú lentilku ako hviezdu.





(keď som začínala ozdobovať toto mi pripomenulo volské oko ) :D :D 

Výsledný efekt :


Myslím si ,že je to krásna ozdoba napríklad do obývačky, bola by škoda to spapať.




A tu je ešte fotka zopár medovníčkou, ktoré som ozdobovala, nie všetky sa vydarili .




PRAJEM  šťastné a veselé VIANOCE :)

                                   http://www.youtube.com/watch?v=QzMJah-mL7c








Komentáre

  1. Mňám medovníčky vypadajú chutnee:))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledovat navzajpm ? :)
    Www.wangerzz.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL