My wishlist

Ahojte
Vianoce sa blížia, už len pár dní a je to tu. Ja sa veľmi teším, aj keď väčšinu darčekov už poznám ale aj tak sa teším , neviem prečo. Tak Vám prajem krásna, šťastné a pokojné Vianoce a hlavne si doprajte koláčiky a iné dobrôtky, kašlite na to, že priberiete, veď Vianoce sú len raz.Pripravila som si menší zoznam veci, ktorimí by som sa strašne potešila. V blízkej budúcnosti ich budem mať aj keď na Vianoce nie. Tak tu  je ten zoznam: 




1.Zrkadlovka-Kedže už začínam stým blogovaním určite sa zíde na lepšie fotky. Vďaka nej by bolo tých fotiek oveľa viac a oveľa kvalitnejších. Fotografovaniu by som sa určite chcela venovať  v buducnosti  aj profesionalnejšie.Na začiatok by stačila aj nejaká do 400 eur. Začínam šporiť :3  








2.Vansky- Aj keď jedny už vlastním, ale už sú troška zničené, a tato farba sa mi veľmi páči. Plánujem si ich kúpiť až na jar, kedže v zime sú mi k ničomu.







3.Snowboard - Minulú zimu som začala snowboardovať.Na začiatok som si kúpila len taký slabší snowboard, a veľmi sa mi to zapáčilo, tak chcela by som veľmi nový snowboard a lepší. Aj ked viem , že tak skoro sa ho asi nedočkám až na ďalšiu zimu, ale toho roku si kúpim aspoň nové boty. 




4. Kabátik- Klasika kabátik, čo ktomu viac dodať. Kožušinka sa mi moc páči. Najprv som chcela modrý nevedela som nájsť fotku, našla som túto a tiež sa mi veľmi zapáčil. Snáď raz. 










 Tak nakoniec Vám prajem šťastné Vianoce, aj keď chystám sa do Vianoc pridať ešte jeden príspevok. Ale tak radšej dvakrát ako nič .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL