Random post + New in


Konečne po dlhej dobe som si našla čas na blog . Mala som toho naozaj veľa.Ale to už je snáď jedno, hlavne , že teraz som sa k tomu konečne dokopala a mám tu pre Vás pár noviniek ktoré som si kúpila pred dvoma týždňami, keď som bola v Bratislave.

Posledné dva týždne sú úplne bombové, kedže žiadna škola, pohodička, priatelia, zábava a relax.
Prvý týždeň sme boli zo školy na lyžiarskom výcviku v Tatranskej Lomnici. Bolo úplne skvele, počasie nám prialo, svietilo slnko, svahy boli dobré. Proste skvela lyžovačka , konečne som sa naučila lepšie lyžovať aj keď lyže nemusím pretože ja jazdím na snowboarde, ale stalo mi to zato.
Skalnaté pleso

V jedno poobedie sme si dali pauzu od lyžovania a šli sme na prechádzku na Hrebienok.
Hrebienok

Hneď ako som prišla z lyžiarskeho výcviku šla som vlakom do Bratislavy pozrieť nový byt ako sa prerába a samozrejme aj nakupovať.





Môj veľmi dlho vysnívaný kabátik som si konečne kúpila, kedže doteraz mi bolo ľúto zaň dať 70 € čo si myslím ,že je troška na hlavu ale teraz ho mám v riadnej zľave za 20 € z NewYorkera a som celá šťastná z neho.

 má kožené rukávy



 celý je oteplený kožušinkou:3


Ďalej som si kúpila tento sieťkovaný svetrík v H&M stál 18 €.Veľmi sa mi páčila jeho olivová farba.



Ešte som si kúpila toto biele čipkované tričko s trojštvrťovým rukávom. Zozadu je priesvitne.Kúpila som ho v NewYorkeri za   13 €.






Kúpila som si toho viac , elasťáky na cvičenie a spondné prádielko ale to tu sem dávať nebudem.
S celkovým nákupom som veľmi spokojná.:33


Ospravedlňujem sa ale ta kvalita fotiek je v skutočnosti omnoho lepšia neviem prečo to tak skreslilo.


Prajem krásne prežitý zvyšok prázdnin, aj keď to počasie nám nejako nepraje.






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL