Nail polish - Berry Intense


Ahojte, asi predvčerom mi prišla objednávka z Oriflame a spolu s ním tento úžasný lak. Lak celkom rýchlo schne aj keď až tak dlho nevydrží na nechtoch ale to mi nevadí. Veľmi sa mi páči tento odtieň Berry Intense. Lak nie je matný ale lesklý a veľmi pekne sa odráža a leskne na svetle. Kedže veľmi obľubujem tieto laky od Oriflame tak tento je ďalší do mojej zbierky. Teraz už ich mám celkom myslím, že 6 . 









Berry Intense
8ml
Oriflame
2€ 



Follow me: Instagram

Komentáre

  1. Pekný odtieň veru :)
    Lak by ale vynikol krajšie ak by si použila nejakú vatovú tyčinku a vyčistila pomocou odlakovača okolie kožtičky nechtov, potom to bude vyzerať lepšie, skús to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo ja viem :DDD to bolo na rýchlo tak preto, inač to stále robím:) ale dakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL