I See Fire

Ahojte! Dnes tu mám pre Vás menšiu ukážku fotiek a outfit, pretože fotky sa veľmi nevydarili, kedže nás zastihla búrka. Ale aspoň nejaké sa podarili. No na druhú stranu toľko srandy pri fotení som ešte nezažila ako včera.:D Tieto šaty som si kúpila na prvý deň do školy, no nakoniec som v škole nebola, takže šaty som nakoniec ešte nikde nemala. Ešte sa ospravedlňujem za svoje vlasy, ale sú zmoknuté.  


 šaty-New Yorker
topánky na opätku- Deichman









selfie


 
sunglass- Gate



Ešte takto blízko pri dúhe som asi nebola.Bolo to fakt blízko. Podarilo sa mi spraviť aj fotku, aj keď kvalita nič moc. 






Prajem Vám ešte krásny 1.máj, užite si dni voľna a nezabudnite odberať a pravidelne sledovať môj blog .

Follow me on : INSTAGRAM





Komentáre

  1. Nádherné šaty a fotky sú super! :))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty šaty jsou vážně super. Moc se mi líbí, jak jsou řešeny rukávy.
    PS: Ta duha je fakt kouzelná!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie okuliare sú best :-) :-)
    pattzofashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem baby, ano šaty sú úžasne . :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta fotka s duhou! A slušít ti to! :)
    http://borntobeinspired.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL