Nákupy :)

Ahojte! Teraz tu mám pre Vás ukážku z nákupov, vecičky ktoré sa mi pozbierali za posledné asi dva týždne.

Začala by som asi tou najlepšou, najdokonalejšou vecou s čoho som úplne happy. Sú to nové Vansky, ktoré som už chcela objednávať skor no nevedela som ich zohnať v mojej veľkosti, kedže mám mrňavé nohy, no čakať sa mi oplatilo. Hneď ako som ich zbadala som bez váhania objednala. Prišli mi len včera. Konečne. 

52€



Tento dres sa mi veľmi zapáčil,tak som si ho musela vziať. Je sieťkovaný, takže v lete sa to bude hodiť. 


Zozadu má číslo.
10€
GATE


Bola som pozrieť aj v sekáči no opäť nesklamal a kúpila som si tento skvelý svetrík. Veľmi som si ho obľúbila, pasuje mi k čomukoľvek a najradšej by som ho nosila aj každý deň. 
Second Hand
2€


Bola som pozrieť na botasky v Prešporte a mali tam zlacnené ruksaky viac ako o polovicu tak som si tento kúpila, kedže sa mi zapáčil.
Prešport
13€


Ďalej som si kúpila tieto laky. 
Oriflame
cca 2€

Do tejto pepermintovej farby som sa zaľúbila. Úplne najkrajšia farba.
Dm 
3,30€


Potom som si kúpila tieto krásne okuliare, ktoré ste už mohli vidieť SEM . Kedže bolo zlacnené kúpila som si ich, pretože vždy sa mi páčili, aj keď kamoška mi povedala že mi nepasujú. Ale no čo už .(:D:D)

GATE
3€



Klieštiky na mihalnice som chcela už dávnejšie vyskúšať, tak konečne som si ich kúpila.

Drogérka
1,50 €


V pláne som mala si kúpiť gélovú linku od Catrice, no nevedela som ju zohnať tak mám túto linku v pere. Som s ňou celkom spokojná len sa troška otláča. 
Dm
3,30€



Nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY o skvelé ceny. 



Follow me : INSTAGRAM



Komentáre

  1. Ten dres je super!!!! http://ccumrik.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné veci, a taktiež sa pripájam k názoru že ten dres je super, tiež som ho tam videla a mega sa mi páčil, ale už som nemala peniaze... Dúfam, že niečo podobné tam ešte zoženiem :) a parádny nákup :))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekny, vybrala bych si :) treba batoh, botky a ted sedivy svetrik :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano ten dres som brala bez váhania, aj ked som sa bala že nebudem to vedieť k čomu obliesť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takový krásný svetr za dvě eura! to je paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bordove vansky- najlepsia vec na svete! Mam tiez :) pozri si aj nasu give away ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow :O no! tak to je skvělý nákup! určitě bych si i já něco z tama vybrala.! ty brýle jsou top a vans? o nich radši nemluvim *__*

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL