Feel Alright

Ahojte! Po dlhšej dobe tu mám ďalší outfit. Musím povedať, že konečne sa mi fotilo skvele kedže bolo teplo a  slniečko krásne svietilo. Ak sa Vám zdá , že mám troška červené nohy, tak vážne sa Vám to nezdá, skutočne ich mám také červené, kedže trošku ma spieklo. 
Do outfitu som zakomponovala nové kúsky, ktoré ste mohli vidieť v nákupoch 



Okuliare-??
Reťaz- Ebay 
Dres - Gate 
Taška-Gate(myslím)
Kraťasy-Gate
Podkolienky-??
Vans-ky



































A nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY , ktorá bude vyhodnotená už o pár dní. Dufam ,že sa Vám príspevok páčil .




Komentáre

  1. Krásný outfit , jsi nádherná!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasný outfit, a strašne pekná si na tých fotkách:)))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný podkolenky .)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL