Leopard Coat


Prázdniny sa nám alebo aspoň mne pomaly blížia ku koncu a začína škola.Vôbec sa neteším, prázdniny sa mi veľmi páčili, a ešte teraz konečne nasnežilo a ja musím ísť do školy,  ale čo už. Dúfam,že ste si užili prázdniny,sviatky v pohode so svojimi blízkymi ako ja.
Po dlhej dobe tu mám"outfit" .Tento kabát som našla u babky zahrabaný vo veciach, vraj ho nosila mamka za svojho mladi. Musela som si ho vziať aj keď viem ,že ho nebudem nosiť keďže mi je mega, mega, mega veľký, ale aspoň takto som ho musela využiť. Pravdu povediac pri tomto fotení sme sa toľko nasmiali, ako nikdy predtým.

Outfit  a.k. "gadžo, džedo, macklemore" už len kolobežku alebo pálenku do ruky.

 
 
S ružovými vlasmy . Čo vy na to ?

Komentáre

  1. retro veci jsou cool a snehu si uzjes dost i o vikendu, tedy pokud vydrzi v praze po nem neni ani pamatky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten kabát je úžasný! tiež hladám taký kabát, ale aj keď nájdem, tak to není proste ono, nepadne mi do oka :/

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak držím palce, a verím že už si našla ten pravý :)

      Odstrániť
  4. Ten kabát se mi moc nelíbí, ale já celkově nejsem na zvířecí vzory :-) Ale k tobě jde :-) Ale ta mikina nebo tričko nebo co to je, je úžasná! :-)
    http://tynisworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky... :)
    www.happylilife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to dosť dobre :) podľa mňa to má štýl :) a ten kabát by som zvolila možno trochu menší, inač super :)
    http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka, a hej ten kabat je veľký, spomínala som aj dovod prečo v príspevku :)

      Odstrániť
  8. Oversized je ted in, a zvireci vzor taky! Fotky jsou super a je fajn ze jsi takhle kreativni! :)

    x, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc se mi to celé líbí, trefila ses mi do noty. Škoda tý velikosti, menší by byl lepší, ale kdybych já něco takovýho našla po mamce nebo babičce, tak se do toho taky vejdu 4krát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa páči ... ano keby bol menší nosím ho aj bežne, ale takto sa nedá nosiť, kedže je veľmi veľký.

      Odstrániť
  10. neviem či by som si ten kabát kúpila ale tie fotky sa mi páčia ... tá fialová je najlepšia :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Outfit celkovo super, taký rebelský a to mám rada. Elegancia nie je pre mňa. Ten kabát by som si však asi nekúpila.. a zrejme by som v tom mala ramená ako kulturista.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten kožuch je úplne top.:o
    Inak úžasný blog:))
    http://mycheemicalromance.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Outfit je skvelý! Inak, jediné, čo by som ja k tomu podotkla, je to, že by som k tomu dala vans boty. Proste to by bolo viac sexy! :D Ale takto je to tiež super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne by tie pasovali vansy.. ale stráášna zima vonku bola vtedy, to by som asi nevydržala .

      Odstrániť
  14. Ten kabát je hezký. Vůbec by mě nenapadlo, že sis ho někde nekoupila. Nejspíš to na fotkách není vidět, že ti je velký, ale já bych ho určitě nosila :)
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásny blog a ten kožuch je dokonalý :)

    http://story-never-ending.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. úžasný outfit aj fotky:)
    http://sajafrey.blogspot.sk/"

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL