fit haul

Ahoj! Dnes možno veľmi netypický článok, minimálne pre mňa. Už je to skoro polroka čo sa stravujem zdravo alebo teda snažím sa stravovať zdravšie, samozrejme občas si doprajem, bez toho to nejde. Vopred upozorňujem že nie som žiaden odborník, berte to len ako nejakú inšpiráciu alebo typy, pretože viem, že veľa z vás aj by sa chcelo stravovať zdravšie ale nevedia ako, pretože aj u mňa to tak bolo.

 



Hneď ako druhé po vynechaní sladkostí z môjho jedálnička som chcela obmedziť aj jedenie pečiva. Bolo to pre mňa veľmi ťažké prestať jesť pečivo pretože nevedela som o ničom čo by mi to mohlo vynahradiť, až kým mi môj tréner neporadil tento celozrnný chlebík . Zo začiatku mi veľmi nechutil ale neskôr som si naň zvykla.
A menšia rada, ak by ste ho chceli vyskúšať, poobzerajte sa po ňom vo viacerých obchodoch pretože cenové rozdiely sú fakt obrovské.

Na tento chlebík si veľmi rada dávam zeleninu s cottage chceese. Je to proste výborné a zdravé tak neviem čo viac k tomu dodať. Zoženiete ho  obyčajný biely alebo aj s rôznymi príchuťami napríklad ako pažítka, čili alebo šunka a chren.

Ovsené vločky , to tu ,samozrejme, nesmelo chýbať. Zaliať s kravským mliekom alebo týmto sójovým nápojom či obyčajným bielym jogurtom , pridať nejaké sušené alebo čerstvé ovocie a chutné, zdravé a najmä rýchle raňajky sú na svete.  
 

Nedávno som čítala jeden článok o sóji ( TU ), že netreba ju komzumovať až v takých veľkých množstvách ale aj tak sem dávam toto, ale odporúčam si prečítať tento článok, kedže ma dosť šokoval a tak nevedela som či to sem dať alebo nie .

Nakoniec mnou veľmi nenávidení tvaroh. Každý len rozpráva aký je tvaroh zdravý, no ja som tomu nemohla prísť na chuť a tak som si našla nejaké lepšie alternatíva, keďže fakt som chcela začať jesť ten tvaroh. Vždy som si ho ochutila ovocím, medom alebo ovsenými vločkami a chutil mi alebo takéto tvarohové ochutené pochúťky, ktoré zbožňujem .


Dúfam, že som vám nejako pomohla alebo aspoň som vás inšpirovala. V najbližšej dobe by som chcela pridať aj nejaké typy na zdravé recepty , teda ak by ste chceli a zaujímalo vás to. 

Komentáre

  1. milujem Cottage a Tofu :-* to su uplne ze topppp , cottage len tak si zobnem s vidličkou a rožkom , sojové napoje som tiež skusala ale neviem im prist na chut :( .
    clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kdysi jsem cottage milovala, ale asi jsem ho jedla moc často a teď ho nesnáším. :D o ochuceném tvarohu nějakou dobu vím, ale nevím, nevím ještě jsem na něj nedostala takovou chuť, abych si ho koupila :D. Nebij se, ten lisovaný chléb ze začátku nechutná nikomu, ale pak, jak si člověk zvykne, zamiluje si ho. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nie som na takéto zdravé výrobky popravde, ale napr. sojové mlieko a tofu mi nevadí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne tieto zdravé veci nejako nechutia :/ Myslím si, že radšej menej jesť aj nezdravého jedlo a a nemusíš potom sa napchávať týmito vecami :)

    http://aduliksun.blogspot.sk/2015/05/giveaway-za-30-000-pozreti-na-blogu.html :) ----- Pozývam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Samé dobroty :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/liceni-pod-bryle.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL