trip to Bratislava + video

Musím uznať, že spontánne veci milujem a tento dvojdňový výlet do Bratislavy bol (z časti) celkom nečakaný. Bývam na dedine tak snažím sa využiť každú príležitosť byť vo veľkomeste, kedže milujem rušné miesta. Myslím si, že na život vo veľkomeste by som si dokázala veľmi rýchlo zvyknúť a verím, že raz budem žiť vo veľkomeste, i keď Bratislava nie je zrovna môj sen. 
Videli sme celkom veľa pamiatok a navštívili sme aj mestskú ZOO, ktorá sa mi až tak veľmi nepáčila. Ale išla by som tam už len kvôli tomu DinoParku, ktorý bol skvelý. A odporučiť vám určite môžem ísť pozrieť na Slavín a krásny výhľad odtiaľ a najmä vo večerných hodinách.
Viacej slov k tomu netreba, pozrite si fotky a tentokrát aj môj prvý pokus o zostrih videa. Dúfam, že sa bude páčiť. 




Komentáre

  1. krásne fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš super fotky, taky se mi líbí ve velkoměstě a ráda jezdím do Prahy a i v Bratislavě se mi moc líbilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :) Bratislava je ozaj pekne mesto :)
    http://vierka16.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL