august haul

Je už síce polka septembra ale to vôbec nevadí a mám tu nákupy za mesiac august. Väčšina kúskov je nakúpených v Bratislave. V auguste bolo ešte horúco tak mám tu aj zopár letných kúskov ale blíži sa nám jeseň a obchody s obuvou sú už zaplavené jesennými kúskami tak som neodolala a kúpila.si topánočky po ktorých som túžila už asi dva roky.




Letné výpredaje boli v plných prúdoch a kúpila som si konečne nejaké biele letné tričko s nápisom California a s pelikánom, ktoré milujem. Ďalší kúsok z môjho "wishlistu" je táto saková vesta a obyčajný čierny crop top, ktorý mám z Ebay. Vesta je síce o číslo väčšia, ale musela som si ju kúpiť a vôbec to neľutujem. Najradšej by som ju nosila každý deň.


Už na začiatku spomínané kožené  topánočky na ktoré sa už nesmierne teším ako ich budem môcť nosiť a kľudne aj s touto platenou taškou.





Okrem oblečenia som si kúpila ďalšiu knihu od Johna Greena Paper Towns. Chcela som ju stihnúť prečítať ešte pred školou ale bohužiaľ som to nestihla, tak snáď si na ňu ešte  nájdem čas.


Ako posledný tu mám tento sprchový gél od Adidas ,ktorý je naozaj príjemný.


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL