all black haul



Vždy som robila hauly pravidelne každý mesiac a keď som sa rozhodla spraviť za mesiac november, uvedomila som si, že haul za mesiac október ani nebol. Nechápem ako sa mi to mohlo stať, ale nevadí a bude to haul za poslednú dobu. Keď som zhromažďovala na kopu veci, ktoré som si kúpila zistila som, že (takmer) všetky sú čierne. Nemusím to snáď ani písať, ale proste som milovník čiernej farby. 

I always wrote Haul every month and when I decided to do for the  November I realized that the October haul was not published. I do not understand how this could happen, but it does not matter and I have here some stuff from October too. When I collect a pile of things that I bought I found that (almost) are all black. It may not perhaps even write, but I am just lover of  black color.


Po týchto okruhlých okuliaroch som túžila už celkom dlho, ale nikdy som nemala odvahu ich čo len kúpiť nie to  nosiť. V sekáči som hľadala nejaký čierny , obyčajný rolák a našla som hneď niekoľko tak jeden som si kúpila a k tomu som našla aj toto zvláštne tričko pripomínajúce záclonu. Začínam čo raz viac nosiť rúže a chcela som nejaký do hneda na jeseň.

 I have long wished those Lennon glasses but I never had the courage to just buy and wear them. I was looking for some ordinary black turtleneck I found one  in thrift shop(second hand) with this weird shirt that reminds window curtain. I started to wear more lipsticks so I bought this brown one for autumn.

 
Mám tu aj tento kožený batoh o ktorom som písala už v tomto článku(TU). V sekáči som natrafila na túto tmavomodrú kabelku, ktorá je troška zničená ale nieje to až tak vidieť. Nakoniec som si kúpila veľmi obyčajnú čiernú blúzku, ktorá sa hodí ku všetkému, i keď zase nie je až tak obyčajná kedže na chrbte je látka nariasená. 

I bought this leather backpack. This backpack can replace a purse because I do not like wear them so much. In the second hand I saw this  dark blue handbag with gold chain so I bought it. This handbag is little bit damaged but never mind. I also bought black blouse which can be combined to everything like every black stuff. 


To najlepšie nakoniec. Statív na kameru. Fakt dobrá vecička, myslím, že to využijem dosť a hlavne nebolo to ani také drahé. Som taká nadšená z tejto kúpi.

The best in the end. Tripod for the camera. Really good  thing.  I will use it enough and it was not very expensive. I am so excited about it. 



Nájdu sa tu nejaký milovníci čiernej farby ako ja?

Are some lovers of black colour here? 

Komentáre

  1. Taktiež mám veľmi rada čiernu farbu, hlavne pre to, že sa veľmi ľahko kombinuje.:) Veľmi sa mi páčia okuliare, celé leto som si chcela zaobstarať podobné, len som nikde nenašla to, čo som hľadala:/ Čakám na ten deň, kedy aj ja objavím v sekáči nejaký cute kúsok, pretože ako vidím, všetci okolo mňa vrátane mojej mamky na to majú šťastie.:D

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta blůzka je skvělá, líbí se mi právě ta nařasená záda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuj, all black everything je supeeer <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL