tartan scarf



Ahojte! V prvom rade sa musím s niečím pochváliť. Neviem ako dobre ma poznáte a ako pozorne čítate moje slová pod fotkami, ale aj tak vám to napíšem ešte raz. Veľmi rada nakupujem v sekáčoch a tak musím sa pochváliť novým kúskom zo sekáča. Je to tento úžasný tmavo fialový kabát. Nerada sa síce chválim vecami, ale nedá mi to, kedže často sa stretávam s názormi ľudí, ktorý majú negatívne názory na sekáče. I napriek tomu nebudem tu týchto ľudí presviedčať aby tam chodili, samozrejme, nechoďte tam, aspoň tam ostane viac lepších veci pre mňa. Haha. 
Na sebe mám tiež tento tartanový šál, ktorý som dostala na Vianoce. 
Keďže som sa rozhodla, že tento rok sa budem snažiť robiť veci veľmi spontánne bez ohľadu následkov, včera som sa rozhodla,že predám svoju zrkadlovku, čo sa aj podarilo,takže nie som si istá ako dlho potrvá kým si kúpim novú, čiže je možné, že dlhšiu dobu nebudú články, ale verím,že to nebude trvať dlho. 

Hello! First , I must commend with something. I do not know how well you know me and how  carefully you read my words under the pictures, but I write it down again. I love shopping in thrift stores, so I have to commend the new piece of  clothes. It is this amazing deep violet coat. Not many people have good opinion about this thrift shop but I think it is better for me. More good clothes for me. Haha.
I am also wearing the tartan scarf that I got for Christmas.
 I decided that this year I will try to do things very spontaneously, regardless of the consequences, so yesterday I decided to sell my camera. Now, I'm not sure how long it will take to  buy a new one, so it is possible that articles will not for longer time but I believe it will not very long.



Komentáre

  1. Jednoduché a krásné!:)
    http://happinessonourminds.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj veľmi pekný článok

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeee, taketo velke saly su naj! <3 v chladnych dnoch je super zamotat sa do takeho

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL