TRY-ON HAUL

Už mám v škole viac menej koniec a úžasne leto mám pred sebou a tak som si konečne našla čas aj na blog. Dosť dlho nebol na blogu haul (a vlastne nič tu nebolo) takže nazbieralo sa mi viacero nových vecí ale ukážem vám ich len zopár, ktoré ma najviac potešili. Chcela som tento príspevok niečím ozvláštniť tak zostrihala som provizórne video s oblečením na sebe. Budem rada, ak mi napíšete svoj názor na toto video,aby som vedela,či aj nabudúce mám niečo také vytvoriť.






Na internete som našla túto bomberu za veľmi dobrú cenu tak som si ju kúpila a som s ňou veľmi spokojná,čiže určite odporúčam ak zháňate lacnú bomberu, keďže v obchodoch za ne pýtajú riadne pálky. (link: http://www.wholesalebuying.com/product/new-stylish-ladies-women-casual-long-sleeve-front-zipper-coat-fashion-jacket-151583 )




V poslednej dobe som si veľmi obľúbila tieto platené tašky cez plece. Je to lacné a taktiež praktické ale i moderné. Túto mám taktiež z ázijského eshopu. (link: http://www.ebay.com/itm/222094421287 )



Mám tu aj zopár tričiek,ktorých nie je nikdy dosť a taktiež nové zlaté hodinky. Sú tu dva crop-topy,ktoré som si v týchto horúčavách úplne, že zamilovala.






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8