zázrak na čierne bodky? /čierna maska.


Čierna maska, zázrak, ktorý už minulého roka obletel celý svet a stal sa hitom. Sľubuje dokonalé odstránenie čiernych bodiek a vyčistenie upchaných pórov. Maska po zaschnutí drží na pleti veľmi pevne a zachytí na seba naozaj všetko, možno až príliš veľa a hlavne nie to čo by malo vytiahnuť. Je skvelým epilátorom chĺpkov a preto neodporúčam nanášať na celú tvár ,ako to ukazujú na niektorých propagačných fotografiách alebo videách, kedže pri strhávaní masky z tváre to dosť bolí a je to nepríjemné.
Niekedy sa mi stane aj to, že pleť po odstránení masky ostane citlivá a troška červená. Ale samozrejme, každý máme inú citlivosť pletí. Kompletné zloženie masky mi síce nebolo poskytnuté no je známa svojim obsahom aktívneho uhlia. A ako už som spomínala maska odstráni kadečo z tváre, či už chĺpky alebo nečistoty, no čierne bodky nie až tak dokonalo. Neviem či robím niekde pri aplikácii masky na pleť chybu ale nie vždy mi odstráni čierne bodky. Bodky odstráni len čiastočne čo je vždy lepšie ako nič a ako bolestivé vytláčanie čiernych bodiek na nose a okolí. A ospravedlňujem sa za moje divné výrazy tváre na fotografiách ale keď tá maska dokonale zatvrdne a znehybni mimické svaly na tvári. Čiernu masku dnes už  nájdete v rôznych variantach no určite stojí za to vyskúšaj jednu z tých lacnejších verzii ako ja . 

Túto masku mám z www.postovnezdarma.cz, kde práve ju majú v takmer 70 % akcii .


Na otázku či je táto maska zázrak by som odpovedala,že určite nie , ale jednoznačne stojí za zmienku a za vyskúšanie. Ved predsa nemôžme očakávať od masky zázraky, však ?

Skúšali ste už čiernu masku na odstránenie čiernych bodiek ? Fungovalo to ? 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL