CESTA PO THAJSKU - prečo ísť aj na sever krajiny?


Úplne najviac som sa tešila na severnú časť Thajska. Sever je plný kultúry, krásnej prírody a množstva vecí čo zažiť.

Thajsko je krajina s momentálne najrýchlejším rastom  turizmu vôbec. Pre Slovákov a Čechov sa stáva Thajsko novou obľúbenou dovolenkovou destináciou. Je to jednoduché. Ľudia hľadajú väčšiu exotiku ako je Chorvátsko a  za lepšiu cenu. Ani sa nečudujem, more je tam nádherne tak ako aj pláže a teploty vyššie ako by sme možno aj chceli. No však nie každý je ten typ ktorý túži ísť na dovolenku len kvôli vyvaleniu sa na pláži a popíjať margaritu. Ak chceš vidieť niečo viac a spoznať thajskú kultúru oveľa hlbšie určite by som zašla na sever krajiny. Síce more tam nenájdeš no najdeš mnohé iné.




Chiang Mai 

Je považované za také "hlavné mesto severa".  Mesto je síce omnoho menšie ako to hlavné mesto Bangkok no o nič menej zaujimavé. V meste to naozaj žije a hlavne večer ked sú tam večerné trhy plné tradičných výrobkov. Mesto určite očarí architektúrou množstvom chrámov a veľmi útulními uličkami ktoré su tvorené starými domčekmi. Nachádza sa tu niečo cez 300 chrámov, čiže naozaj veľa. Mesto je obklopené kopcami čo je ideálne miesto pre turistiku ale aj iné atrakcie v okolitej prírode.


  • Wat Phra That Doi Suthep - Chrám na hore niekoľko km za mestom. Veľmi veľkolepý a skrásnym výhľadom na okolie.
  • Wat Chedi Luang - Chrámový komplex priamo v centre. Naozaj očarí je to jeden z top pre mňa. Je tám možnosť stretnúť mníchov a učiť sa snimi angličtinu. Jedinečná príležitosť spýtať sa ich na čokoľvek. 
  • Wat Chiang Man - Najstarší chrám v meste. Neviem či som mala len šťastie ale bolo tam naozaj ticho a málo ľudí. Záhrada je tam krásna, bolo to ideálne miesto si troška oddychnúť.
  • Okolie - Z mesta je možné sa dostať k množstvu atrakciam ak mate radi dobrodružstvo. Napríklad výlety do džungle, treky, splav rieky na bambusových člnov, zip-line, bungee-jumping, návštevy horských kmeňov či slonov



Chiang Rai 

Ja osobne som v tomto meste popravde strávila len zopár hodín, aby som videla to naj,čiže nemôžem o ňom veľa písať. Atmosféru mesta som si nestihla zažiť ale je tu zopár veci čo určite vidieť.


  • White temple- Tento Biely Chrám bol dôvodom mojej návštevy tohto mesta. Počula som naň samé chváli. Je naozaj očarujúci možno až trocha bizarní. No trocha ma sklamalo že nebola som jediná ktorá ho chcela vidieť a to množstvo turistov bolo naozaj strašné. Odporúčam navštíviť skoro ráno. alebo neskôr ku večeru. Cez obed najväčšie množstvo turistov.
  • Black Ban Daam Museum- Naozaj miesto so zvláštnou atmosférou. Samé kožušiny a vypchaté zvieratá. Divné sochy a penisy samozrejme nechýbali. Pripadalo mi to ako opak Bieleho chrámu. Akési thajské peklo. 
  • Blue Temple- Modrý Chrám, ktorý je nádherny a nie až tak známy. No vyzeral dokonalo.






Chiang Mai















Chiang Rai





















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL