CESTA PO THAJSKU- Raj pre hippsterov? Mesto Pai.

Mesto Pai, vraj horská malá dedinka. Každý turista v Thajsku mi hovoril že tam musím ísť ak mám čas. Tak prečo nie ? Cesta tam bola ta najhoršia cesta v živote. Nie pardon. Cesta späť bola ešte horšia. Toľko ostrých zákrut pohromade som ešte nikdy nevidela. V kombinácii s Thajcom za volantom katastrofa. Vraj zákaz zvracať. Hrozí pokuta. No čistý horor. Cesta bola síce nádherná cez džungľu, plno stromov a krásnych výhľadov. Určite ak vieš jazdiť na skútri odporúčam si požičať a vychutnať si pomalú jazdu krásnou prírodou. Dostaneš sa tam z mesta Chiang Mai smerom na sever asi 130 km. Buď teda minivanom alebo skútrom či motorkou ale len ak si naozaj skúsený.





Po príchode do Pai som bola troška prekvapená. Čakala som naozaj malé mestečko obklopené horami a hlavne tiché. Kedže sa už stmievalo mesto bolo naozaj hlučné a plné ľudí a hlavne to dýchalo takou hippy atmosférou a hlavne ľuďmi na večernom markete. Ešte aj ubytovania čo som mala bolo plné hippsterov a ešte aj tak vyzeralo. Ale cez deň tam bolo naozaj prázdno a ani sa nečudujem lebo v meste dohromady nič nebolo. Cez deň totiž všetci objavovali okolie. Všetko zaujímavé bolo v okolí a bez skútra sa nedostanete takmer k ničomu. Kedže ja som na skútri nikdy nejazdila riskla som to s bicyklom. No bol to naozaj zaberák na kondičku. Vonku teplota takmer 30 stupňov, všade obrovské stúpanie do kopca a ešte aj bicykel na prd. No stálo to zato. K miestam ktorým som sa dostala stály za to. Keby mám viac času na toto mestečko určite zájdem aj na nejakú turistiku ktorú každý doporučoval no žiaľ nemala som už čas. Čo sa mi teda podarilo objaviť bicyklom?


Bambusový most- Bambusový most ktorý šiel cez ryžové polia. Bol to zážitok kráčať po takomto naozaj dlhom moste ktorý končil pri maličkom chráme. Z mosta bolo možné sledovať ľudí, ktorý sa starali o ryžové pole.

Vodopády- V okolí bolo viacero vodopádov. Ja som natrafila na jeden. Pam Bok vodopád. Určite v období dažďov musí byť nádherný.

Veľký Biely Budha- Obrovská socha Buddhy, naozaj nádherná socha nad mestom Pai. Po zopár stovkách schodov hore nasleduje naozaj množstvo krásnych výhľadov na okolie.

Pai Canyon- Menší ako ten Veľký Kaňon v Amerike ale mal svoje čaro. Hlavne pri západe slnka, ktorý som nie tak celkom stihla.



 Bambusový most

 

Vodopád


Pai Canyon

 


Komentáre

  1. Thajsko je nádherná země jednou bych se tam ráda chtěla podívat, ale zatím mohu jen obdivovat fotografie ostatních :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno naozaj je to nádherná krajina,vždy to bolo mojim snom ísť sem. 😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL